Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ: Ο ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΤΟΠΙΚΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ!

Ο Θεόδωρος Γκλεζάκος εδώ και χρόνια δείχνει την αγάπη και το έργο του για τον Χολαργό-Παπάγου. Είτε ως έφορος, στον οποίο προσέτρεχαν πολλοί συμπολίτες μας για να βρουν δίκαιη λύση στο οικονομικό τους πρόβλημα είτε ως στέλεχος τοπικών συλλόγων και φορέων όπου πρόσφερε ανιδιοτελώς τις καλές του υπηρεσίες.
Ο Θεόδωρος Γκλεζάκος έχει να επιδείξει έμπρακτα αποτελέσματα σε πολλούς τομείς. Πριν από λίγο καιρό, ως προϊστάμενος της ΔΟΥ Χολαργού είχε ως κύριο μέλημά του το  να διευθετήσει τις φορολογικές εκκρεμότητες πολλών πολιτών οι οποίοι βρίσκονταν σε αδιέξοδο. Κατέχοντας μια θέση που μοιάζει με …ηλεκτρική καρέκλα, ερχόταν ως αρωγός τους! Ω γνωστόν,  ο Θεόδωρος Γκλεζάκος έπρεπε να είναι συνεπής με τις κρατικές εντολές για έσοδα στα δημόσια ταμεία. Εξαιρετικά δύσκολη η αποστολή του, την οποία ωστόσο την διεκπεραίωσε με καλά αποτελέσματα, κυρίως για τους φορολογούμενους πολίτες.
Αλλά και στην τοπική αυτοδιοίκηση το έργο του Θεόδωρου Γκλεζάκου, χαίρει γενικής εκτίμησης.
Δείτε το βιογραφικό του συνδημότη μας που συνεχίζει να προσφέρει, επιδιώκοντας την εκλογή του ως δημοτικός σύμβουλος Παπάγου-Χολαργού με τον Ηλία Αποστολόπουλο.
Διαβάζοντας το αξιόλογο βιογραφικό του και θα καταλάβετε.  
Πιο κάτω, ακολουθεί δική του επιστολή προς τους δημότες του Παπάγου-Χολαργού.

Γεννήθηκε στο Γύθειο Λακωνίας.

Είναι απόφοιτος τους τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Υπηρέτησε τη στρατιωτική του θητεία ως Έφεδρος Αξιωματικός.

Έχει μακρά και επιτυχημένη επαγγελματική εμπειρία στο Υπουργείο Οικονομικών (τ. Διευθυντής Δ.Ο.Υ.) και σταθερή συμμετοχή στα κοινά της πόλης μας.
   Αντιπρόεδρος και Γραμματέας Δ.Σ. του ΚΑΠ Η Χολαργού
   Πρόεδρος του Συλλόγου «ΛΑΚΩΝΩΝ» Παπάγου-Χολαργού
   Μέλος Δ.Σ. Περιβαλλοντικού Συλλόγου Παπάγου «Ο Υμηττός»
Είναι παντρεμένος με την 'Εφη Βασιλάτη (τ. Διευθύντρια Δ.Ο.Υ.) και έχει μια κόρη την Ευαγγελία, Πολιτικό Μηχανικό.

Αγαπητές φίλες και φίλοι,
Η πολυετής και αξιοπρεπής πορεία μου στη Δημόσια Διοίκηση, ο σεβασμός στον άνθρωπο καθώς και η αγάπη μου και το ενδι­αφέρον μου για τα κοινά, με κάνουν να αισθάνομαι δυνατός να ζητήσω την εμπιστοσύνη καιτη υποστήριξη σας. Αντλώ δύναμη από τις εμπειρίες της ζωής, της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας, της συνδικαλιστικής και κοινωνικής μου δράσης.

Έχω το θάρρος να δίνω το παρόν στα δύσκολα, γιατί δεν φοβάμαι να υπερασπιστώ τις αρχές, τις αξίες και τις ιδέες μου. Μάχομαι για την πολιτική όπου πρωταγωνιστεί ο Άνθρωπος και οι ανάγκες του.
Έμαθα σε ολόκληρη τη ζωή μου να δουλεύω με τόλμη, με σχέδιο και με επιμονή. Σέβομαι τους ανθρώπους και γι'αυτό με τα αποτελέσματα της δουλειάς μου τους ανταποδίδω την εμπιστοσύνη τους. Αρχή μου ήταν και είναι να λέω την αλήθεια καινά μη δίνω υποσχέσεις που δεν μπορώ να τηρήσω. Αυτή την αρχή είμαι αποφασισμένος να την τηρήσω και σήμερα σε μια στιγμή που κρίνεται το μέλλον του τόπου και των συμπολιτών μου. Ξέρω ότι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις και παρόλο που θα ήθελα να είμαι πάντα ευχάριστος, έχω επιλέξει να είμαι πάνω από όλα χρήσιμος.

Ο τόπος χρειάζεται καθαρές λύσεις με ήθος και συνέπεια. Γι'αυτό την Κυριακή των εκλογών διεκδικώ την επιλογή σας, την ψήφο σας, με τη δέσμευση να είμαι πάντα μαζί σας.


6 σχόλια:

  1. Όσο στημένο και πληρωμένο promotion και να του κάνεις, το θέμα και η στυγνή πραγματικότητα είναι πως ο Γκλεζάκος και να εκλεγεί Δημοτικός Σύμβουλος, είτε της συμπολίτευσης είτε της αντιπολίτευσης, θα εκπέσει (ή θα τον εκπέσουν οι αναπληρωματικοί) αυτομάτως της έδρας, λόγω του ασυμβίβαστου, αφού εντός του τελευταίου 18μήνου ήταν Διευθυντής της ΔΟΥ Χολαργού, κάτι που ο Νόμος ρητά απαγορεύει. Όλα τα άλλα, είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕ Η ΕΦΟΡΙΑ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ.
    ΛΥΣΗ ΘΑ ΒΡΩ ΑΛΛΑ Η ΘΥΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ, ΑΚΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ;

    ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ , ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΗ,ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ Η ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ,ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ Η ΕΦΟΡΙΑ ΜΕ ΞΕΣΚΙΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΞΕΣΚΙΖΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟ ΣΕ ΑΥΤΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 165 ΤΜ , ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΔΑΝΕΙΟ ΟΠΩΣ Η ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ Η ΚΑΘΑΡΙΣΤΡΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥΛΗΣΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΙΚΟΠΕΔΑΡΑ ΣΤΟ ΝΤΡΑΦΙ ΠΕΝΤΕΛΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΩ ΚΑΘΩΣ ΕΠΕΝΔΥΣΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ-ΤΡΙΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΛΗΝ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΘΕΑ .

    ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΩ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ,ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΞΟΧΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΜΟΥ ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΥΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΗΤΑΝ ΟΥΤΕ ΕΚΛΕΒΑΝ ΑΛΛΑ ΜΕ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΔΟΣΕΙΣ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΑΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΩ ΕΓΩ ,ΤΟ ΜΟΝΑΧΟΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ "ΞΕΣΚΙΖΕΙ" ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ .


    ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΥΤΕ ΚΛΕΦΤΗΣ .

    ΗΜΟΥΝ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ CENT ΤΟΥ ΣΚΑΤΟΕΥΡΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΟ 2002 ΩΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΑ ΜΕ ΓΥΑΛΙΝΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΛΕΦΤΑ.

    ΑΠΕΧΘΕΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΜΜΕΣΑ Ή ΑΜΕΣΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ .

    ΕΜΕΤΟ , ΑΠΕΧΘΕΙΑ , ΑΥΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΠΟΥ ΜΕ "ΠΗΔΑΝΕ" ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ Ή ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ Ή ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΩΡΕΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ.

    ΕΠΟΜΕΝΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΟΣ ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΗΓΗΘΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΑ ΧΡΕΗ ΜΟΥ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200 ΔΟΣΕΙΣ , ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ .

    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ ,ΩΣ ΕΔΩ ΕΧΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ .

    ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΚΑΝΕ .

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ,ΤΕΛΟΣ !

    ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΨΗΦΟ .

    ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ .

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ .

    ΘΑ ΨΗΦΙΖΩ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΟΝΤΡΑ ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΙΜΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΟΡΙΣΕ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΓΙΑΤΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ,ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟ 80% ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2010 , ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΞΥΠΝΙΟ ΜΑΣ, ΓΙΑΤΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ ΜΕ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΙΔΙΟ.
    ΓΙΑ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΥΡΟΕΚΛΟΓΕΣ .........ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Μακης τη δουλεια του κανει αφου τα παιρνει απο ολους και μαλλον αποδεικνυεται ο πιο μαγκας. Χεστηκε ο Μακης αν ο Γκλεζακος πεσει η εκπεσει, τα ευρωπουλα ρεουν . Εμεις ειμαστε ζωα που θα παμε να ψηφισουμε το καθε αχρηστο λαμογιο. Ουστ ρε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EMENA ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο Κ. ΓΚΛΕΖΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΑΦΙΣΟΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ Κ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΟΣΟ ΣΤΟΙΧΗΣΑΝ ΟΙ ( 5000 )ΓΙΓΑΝΤΟΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΙΣ ΚΟΛΟΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΟΤΙΜΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΞΟΔΕΥΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙ Α ΤΗ ΔΟΞΑ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙ ΟΧΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΑΝ Η ΑΦΙΣΟΡΥΠΑΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΗ Η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΑΡΑ ΛΕΦΤΑ
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ! ! Ο Κ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΚΟΜΗ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΓΚΛΕΖΑΚΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΤΟΝ Κ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΙΣ 18 ΜΑΙΟΥ ΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟΥ ΜΕ ΜΕΛΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ

      Διαγραφή
  5. Εμένα ο κοπρίτης και το κοπριταριό του μου καθυστερούν 2 χρόνια μια υπόθεση ρουτίνας. Αν περιμένουν τίποτα άλλο, ας μου το πουν δημόσια και έγγραφα. Αι σιχτίρ. Οι πιο λαδωμένοι που εξ αιτίας τους βγαίνει το κακό όνομα σε όλη τη δημόσια διοίκηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή