Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012

Ο ΧΡ.ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΧΡ. ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Μ.ΒΡΑΧΙΟΛΙΔΗ: ΥΠΕΣΤΗΝ ΔΙΩΞΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΙΓΗΣΩ. ΟΜΩΣ Ο ΑΛΕΞ ΖΕΙ





ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΆΜΒΑΝΕΙ:"Ο ΑΛΕΞ ΖΕΙ"

katsaros

Aπάντηση του Χρηστού Α. Κατσαρού
"κ.Αντωνοπούλου,
Είμαι ο Χρήστος Κατσαρός,από τις Σέρρες.Επειδή αναφερθήκατε στο πρόσωπό μου,με τρόπο που αφήνει αμφιβολίες ως προς τον ρόλο μου στην υπόθεση Άλεξ, αλλά και γενικότερα στο traffing από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης,θα ήθελα να σας υπενθυμίσω ότι υπήρξα ένα από τα θύματα αυτής της ιστορίας,αφού,εν αγνοία μου,μου χρεώσανε πάνω από 897 γάμους στην Βουλγαρία και μάλιστα οι γάμοι αυτοί καταχωρήθηκαν την ίδια ημεροχρονολογία και με τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου.
Γνωρίζετε, επίσης τον Τιτάνειο αγώνα που έκανα και εξακολουθώ να κάνω για την επίλυση του θέματος αυτού, καθώς και του θέματος της τύχης του Άλεξ!Ενημέρωσα αρμόδιες αρχές (κι όχι μόνο μία),υπηρεσίες ακόμα και πρώην Υπουργούς.Δυστυχώς κάθε φορά που κάποιος αρμόδιος παράγων έδειχνε ενδιαφέρον για το που βρίσκεται ο Άλεξ (αφού γνώριζα που ζεί και "εργάζεται"),κάποιο μαγικό χέρι τον απομάκρυνε από την υπηρεσία του και η υπόθεση έμπαινε ξανά στο χοντροντούλαπο της λήθης.
Πέραν τούτου,οι "ενδιαφερόμενοι",φρόντιζαν μέσω δικών τους Μ.Μ.Ε. να με λοιδωρούν ώστε να με καταστήσουν γραφικό και άρα αναξιόπιστο.Τέλος θέλω να σας υπενθυμίσω την σωρεία των δικαστικών διώξεων τις οποίες έχω υποστεί με κατασκευασμένα και -πολλές-φορές αστεία "ενοχοποιητικά" στοιχεία.Παρά το γεγονός ότι δεν μπορώ να αντέξω οικονομικά σ'αυτούς τους διωγμούς,εγώ συνεχίζω γιατί ο ΑΛΕΞ ΖΕΙ!
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΤΣΑΡΟΣ
ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΓΝΟΟΥΜΕΝΟΥ ΑΛΕΞ ΜΕΧΙΣΒΙΛΙ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου