Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΟΣΩ ΚΥΡΙΑΚΟΥ, ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ, ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ!!!

Είναι απίστευτο. Είναι συγκλονιστικό. Είναι ένα στοιχείο… 

ένα ντοκουμέντο που δοκιμάζει τις αντοχές μας. Δοκιμάζει την ανθρωπιά μας. Ωστόσο οφείλουμε να μεταφέρουμε τα στοιχεία ψυχρά δημοσιογραφικά, χωρίς καμία συναισθηματική βάση. Αυτό το κρίνετε εσείς. Το κρίνουν οι αναγνώστες μου. Το κρίνουν αυτοί που παρακολουθούν την υπόθεση και το blog μου.
Για πρώτη φορά… μοιράζομαι μαζί σας σήμερα ένα στοιχείο που μου έκανε τεράστια εντύπωση. Η Φρόσω Κυριάκου δίνει την πρώτη κατάθεση της στον Ευαγγελισμό. Στις 19 Φεβρουαρίου και ώρα 01.25, δηλαδή κάποιες ώρες μετά το τροχαίο που στοίχισε την ζωή του Παντελή η Φρόσω Κυριάκου αφου περιγράφει γενικά τι συνέβη στο τέλος της κατάθεσης της αναφέρει: «Δεν είμαι σε θέση λόγω της κατάστασης που βρίσκομαι να σας δηλώσω εαν επιθυμώ ή όχι την ποινική δίωξη του ανωτέρου οδηγού ο οποίος έχασε την ζωή του στο ατύχημα ή οποιουδήποτε άλλου. ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΗΝ ΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ. Τίποτε άλλο δεν έχω να προσθέσω και υπογράφω».
Τι να πεί ο δημοσιογράφος μετά απο αυτό; Το μόνο που μπορεί είναι να ρωτήσει.
Πώς μπορεί λίγες ώρες μετά τον θάνατο ενός υποτίθεται αγαπημένου πρόσώπου της να επιθυμεί την αστική αποζημίωσή της; Δηλαδή το μυαλό της Φρόσως ήταν στην αποζημίωση αμέσως;
Κι αφού έδωσε συμπληρωματική κατάθεση μετά απο 2 μήνες… γιατί δεν το είπε εκεί παρά προτίμησε 12 ώρες σχεδόν μετά το κακό να το απαιτήσει απο τις αρχές;

1 σχόλιο: