Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Ο ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΡΩΣΙΑ: "ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ! ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑΝΟΙ..."

"Την αποψη μου για την Ρωσία την έχω πει, και ας ενοχλεί κάποιους : έχω διαβασει ιστορία(και παλαιά και προσφατη)και εχω δει ότι ΠΟΤΕ δεν μας στήριξαν, με αποκορύφωμα την απάθειά τους όταν οι μογγόλοι του ΑΤΤΙΛΑ καταλάμβαναν το 36% της Κυπρου και εκαναν πρόσφυγες 200.000 Ελληνες. Οι πρώτοι που έσπευσαν να τα βρουν με το ψευδοκράτος το 1974(με την εγκατάσταση επίσημου γραφείου και ενός αεροσκάφους YAKOVLEV ΣΤΟ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΟ ΑΕΡΟΔΡΌΜΙΟ ΤΗΣ ΤΥΜΠΟΥ ΉΤΑΝ ΟΙ ΡΏΣΟΙ ! ).Τώρα με το αψυχολόγητο ρωσικό μποϊκοτάζ(συλλήβδην κατά ολων των χωρων της ΕΕ) δείχνουν ότι παραμένουν πολιτικοί νάνοι, ενώ τους δινόταν η μοναδική ευκαιρία να κάνουν βίδες την ανύπαρκτη ΕΕ..."

2 σχόλια:

  1. ΓΙ ΑΥΤΟ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ ΘΑ ΔΕΙ ΤΟ 1,5% ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΜΟΥ, ΜΠΟΥΛΗ.
    ΕΛΑ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΟΥΖΑΚΙ ΜΕ ΧΤΑΠΟΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ.ΚΕΡΝΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΓΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ LIDL .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μπύρα Ερμής Gold να κεράσεις τον Αϊβαλιώτη που αποδείχτηκε μεγάλος κωλοτούμπας...................

    ΑπάντησηΔιαγραφή