Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ! Ο ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ...ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ!

«Μετά τον χαμό που προκλήθηκε προχθές στην αρμόδια επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής με αφορμή τον διορισμό του Γιάννη Μυλόπουλου στην...

προεδρεία της Αττικό Μετρό Α.Ε., ήρθαν χτες οι «προγραμματικές» δηλώσεις του πρώην πρύτανη του ΑΠΘ για το μετρό Θεσσαλονίκης.

«Πρέπει να βρεθούν οι καλύτερες τεχνικά εφικτές λύσεις, έτσι ώστε να έχουμε και μετρό και αρχαιολογικά ευρήματα» δήλωσε o κ. Μυλόπουλος μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ. Μάλιστα χαρακτήρισε ιδιαίτερα θετική εξέλιξη τη συμφωνία της κυβέρνησης με την κατασκευάστρια κοινοπραξία να γίνουν αποδεκτές οι αποφάσεις των διαιτητικών δικαστηρίων και από τις δύο πλευρές.

Ταυτόχρονα απάντησε στην κριτική που ακούστηκε τόσο για τον δικό του διορισμό όσο και για τον διορισμό του αδελφού του Νικήτα Μυλόπουλου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. «Δεν διόρισα εγώ τον αδερφό μου και η αδερφική σχέση δεν μπορεί να αποτελεί εμπόδιο στην επαγγελματική σταδιοδρομία.
Είναι άλλο πράγμα να διορίσω εγώ τον αδελφό μου στην Αττικό Μετρό, είναι άλλο πράγμα να διορίσει ο αδερφός μου εμένα στο Μέγαρο Μουσικής και είναι άλλο πράγμα να επιλεγεί εκείνος σε διαφορετική θέση και εγώ σε τελείως διαφορετική θέση, γιατί θεωρηθήκαμε ότι είμαστε επαρκείς και ικανοί από την κυβέρνηση» υπογράμμισε ο νέος πρόεδρος της Αττικό Μετρό Α.Ε., ενώ χαρακτήρισε «συκοφαντίες που έχουν κριθεί τελεσίδικα και έχουν καταπέσει από τα δικαστήρια» τις καταγγελίες σε βάρος του για τις παλιές υποθέσεις από την περίοδο της πρυτανείας του (ακριβές τουαλέτες στο κτίριο του ΑΠΘ, υπηρεσιακό ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη και το iPhone δώρο του στενού του συνεργάτη Γιάννη Παντή στην ηθοποιό Ναταλία Δραγούμη).

Τέλος, σημείωσε με νόημα για την κριτική που ακούστηκε: «Δεν μπορεί και να μη θέλουμε κομματικές επιλογές αλλά και να γκρινιάζουμε όταν επιλέγονται για τη Δημόσια Διοίκηση στελέχη και εκτός κομματικών συστημάτων».
http://www.dimokratianews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου