Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

ΤΑ ΠΗΡΕ...ΣΤΟ ΚΡΑΝΙΟ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΖΟΡΜΠΑΣ ΜΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: "ΑΝΑΣΚΕΥΑΣΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ..."!


Πυρ και μανία κατά του Στρατή Μαζίδη, διαχειριστή της ιστοσελίδας «Agia Paraskevi Guide» είναι ο τέως Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής Βασίλης Ζορμπάς για δημοσίευμα του το οποίο, όπως λέει, τον συκοφαντεί. Διαβάστε τι αναφέρει ο κ. Ζορμπάς στη δήλωσή του, με την οποία εμμέσως, πλην σαφώς, απειλεί τον διαχειριστή να τον καθίσει στο σκαμνί αν δεν ζητήσει δημόσια συγγνώμη και αν δεν ανασκευάσει άμεσα το δημοσίευμα...


Δήλωση Βασίλη Ζορμπά
Στις 31 Ιανουαρίου 2016, η ιστοσελίδα «Agia Paraskevi Guide», με τίτλο «Γιατί ακύρωσες εαυτόν και τα στελέχη σου Βασίλη;», που υπογράφει ο Στρατής Μαζίδης,  ο αρθρογράφος  γράφει  επί λέξει τα εξής: «Στα πλαίσια αυτής της «ιδιαίτερης σχέσης» εμπίπτουν και αποστροφές του διαδόχου του στο Δήμο, ο οποίος μιλούσε για «κάθε συρτάρι και διαφθορά» λέγοντάς μας επί της ουσίας ότι κατά την περίοδο 2007-2010 δε διοικούσαν την πόλη έστω ανίκανοι ή ανεπαρκείς αλλά απατεώνες, λαμόγια και διεφθαρμένοι που κανονικά θα πρέπει να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη».
Από το κείμενο προκύπτει ότι η παράγραφος αυτή αφορά στο πρόσωπό μου, στο οποίο αποδίδονται οι «αποστροφές» και οι χαρακτηρισμοί που γράφονται σ’ αυτήν. Τέτοιους χαρακτηρισμούς,  δηλαδή «απατεώνες, λαμόγια, διεφθαρμένοι», ουδέποτε χρησιμοποίησα ή απηύθυνα ή εννοούσα, γραπτά ή προφορικά, για πολιτικό μου συνάδελφο.
Καλώ  τον αρθρογράφο, εντός 24 ωρών , να αποδείξει με  στοιχεία  ότι χρησιμοποίησα τους ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ  χαρακτηρισμούς. Αλλιώς, να ανασκευάσει το δημοσίευμά του ως προς το σημείο αυτό και να ζητήσει συγγνώμη δημόσια με νέο κείμενό του. Εννοείται  ότι  καλώ και την ιστοσελίδα, σε κάθε περίπτωση,  να δημοσιεύσει την παρούσα δήλωσή μου. Σε διαφορετική περίπτωση, θα κάνω χρήση κάθε νόμιμου δικαιώματός μου.
Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Δήμαρχος αλλά και όσα χρόνια ασχολούμαι με τα Κοινά, έχω αποδείξει ότι είμαι ανεκτικός όχι μόνο στην κριτική που μου ασκήθηκε αλλά και στις διάφορες συκοφαντίες ή δυσφημήσεις που υπέστην, από μερίδα του «Τύπου». Αλλά  η ανοχή και η  υπομονή έχουν και τα όριά τους.
Ο Επικεφαλής της Παράταξης
«Αγία Παρασκευή η Πόλη μας»                                                                                                                       
Βασίλης Ζορμπάς
πρ. Δήμαρχος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου