ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ-ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΡΕ-ΚΑΡΕ ΤΗΝ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!
Ως
μαφιόζικη οργάνωση οικονομικών δολοφόνων ενήργησε η Eurostat! Σε συνεργασία με τη δωσίλογη κυβέρνηση
Παπανδρέου, «μαγείρεψαν» τα στοιχεία του ελλείμματος υπό τις διαταγές του Γερμανού επικεφαλής της Eurostat Ράντερμάχερ! Γι’ αυτό
σήμερα ο ίδιος Γερμανός, φοβούμενος μην οδηγηθεί σε δίκη πιέζει τον Σαμαρά να
κουκουλώσει το σκάνδαλο και να θάψει τις αποκαλύψεις των Γεωργαντά-Λογοθέτη!
·
«Ο οικονομικός
εφιάλτης που βασανίζει τη χώρα μας έχει πηγή τις στατιστικές αλχημείες επί του
χρέους και ελλείμματος του 2009 που ξεκίνησαν τον Οκτώβριο του 2009 και
ολοκληρώθηκαν τον Νοέμβριο του 2010 με τις ψευδείς βεβαιώσεις του Α. Γεωργίου»
·
«Η διόγκωση του ελλείμματος συνεχίζεται από τον Γεωργίου,
χωρίς να υπάρχει πλέον ΔΣ να τον ελέγξει»
·
« Η ανακριτής Πεδιαδίτη διαστρεβλώνει και αποκρύπτει τις
καταθέσεις μας, όπως και τις καταθέσεις άλλων μαρτύρων, και στηρίζει τα
Μνημόνια και την υπερχρέωση της χώρας μας επικαλούμενη ως μαρτυρίες τις απόψεις
των κυβερνητικών»
·
«Η Ελληνική Δικαιοσύνη έχει και άλλους Πεπόνηδες που θα
σταθούν όρθιοι και αδέκαστοι»
·
«Ο Σαμαράς είναι
ακόμα χειρότερος από τον Παπανδρέου. Με ψέματα ο Παπανδρέου υφάρπαξε την ψήφο
μας και με ψέματα ο. Σαμαράς έκανε το ίδιο»
Αποκλειστική
συνέντευξη στον Μάκη Βραχιολίδη
Ο
πρώην Αντιπρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ Νίκος Λογοθέτης και το πρώην Μέλος του ΔΣ της
ΕΛΣΤΑΤ Ζωή Γεωργαντά, σε αποκλειστική τους συνέντευξη στον συνεργάτη μας Μάκη
Βραχιολίδη, αποκαλύπτουν πως σε συνεργασία με τον Ευρωβουλευτή κ. Χουντή
ετοιμάζουν να υποβάλουν Αναφορά στην Ευρωβουλή με αίτημα τη ζωντανή
αντιπαράθεση με την Eurostat ενώπιον του Ευρωκοινοβουλίου, για το ζήτημα της ψευδούς
βεβαίωσης αλλοιωμένων εκ προθέσεως στοιχείων του χρέους και του ελλείμματος της
χώρας μας το 2009. Και αυτό, για να αποκαλυφτεί διεθνώς το δόλιο σχέδιο της
Γερμανίας για την υποδούλωσή μας στο άρμα της. Η Eurostat με
επικεφαλής τον Γερμανό Ράντερμάχερ, ενήργησε ως μαφιόζικος οργανισμός για την
οικονομική δολοφονία της Ελλάδος. Έχοντας ως συνεργάτες του τους δωσίλογους
Παπανδρέου-Παπακωνσταντίνου και αχυράνθρωπο τον Γεωργίου της ΕΛΣΤΑΤ, αφού
κατέλυσε κάθε έννοια δημοκρατίας και δικαίου της ΕΕ, η Eurostat
φούσκωσε το έλλειμμα στο 15,4%. Γι’ αυτό
σήμερα ο Ράντερμάχερ πιέζει για το κουκούλωμα του σκανδάλου της ΕΛΣΤΑΤ.
Προφανώς, γι’ αυτό το λόγο και υπό το καθεστώς φόβου, η ανακρίτρια Πεδιαδίτη
βγάζει λάδι τον Γεωργίου!
Οι
κ.κ. Γεωργαντά-Λογοθέτης εξηγούν καρέ-καρέ πώς οι οικονομικοί δολοφόνοι της
Μέρκελ τσάκισαν την Ελλάδα, αφού πρώτα η κυβέρνηση Παπανδρέου άνοιξε την
κερκόπορτα, την οποία κρατά διάπλατα ανοιχτή και η κυβέρνηση Σαμαρά.
Κυρία Γεωργαντά, μετά το πόρισμα τη ανακρίτριας
κας Πεδιαδίτη σύμφωνα με το οποίο βγάζει… λάδι τον επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ, σε
ποιο στάδιο βρίσκεται πλέον η υπόθεση; Πάει για κουκούλωμα;
Ζ.Γ:
Σύμφωνα με την νόμιμη δικαστική διαδικασία, το πόρισμα της κας Πεδιαδίτη
δεν είναι το τελικό στάδιο για την υπόθεση της εκ προθέσεως ψευδούς διόγκωσης
του χρέους και του ελλείμματος της χώρας μας για το 2009, διόγκωσης η οποία
συνεχίζεται, όπως καταλαβαίνετε, διότι τώρα δεν υπάρχει Διοικητικό Συμβούλιο
για τον δημοκρατικό έλεγχο των αριθμών.
Στην τελευταία συνάντησή μου μαζί της στις 2 Αυγούστου, ημέρα Παρασκευή,
στο Καφέ-Μπαρ «Best Friends»
(τι ειρωνεία!) της Πλατείας
Θρακομακεδόνων και αργότερα στην οικία της, μετά από πιεστική επιμονή της, η κα
Ανακρίτρια μου είπε ότι για να ολοκληρωθεί η υπόθεση υπέρ ή κατά των
κατηγορουμένων δεν αρκεί το δικό της πόρισμα, αλλά απαιτείται βούλευμα από την
Εισαγγελία Εφετών. Δηλαδή, το πόρισμα της κας Πεδιαδίτη αποστέλλεται στον
Εισαγγελέα Εφετών ο οποίος ορίζει τριμελή Επιτροπή Εισαγγελέων για την μελέτη
των πορισμάτων των Οικονομικών Εισαγγελέων και της κας Πεδιαδίτη και στη
συνέχεια εκδίδεται τελικό βούλευμα παραπομπής στο Δικαστικό Ακροατήριο ή
αθώωσης των κατηγορουμένων. Εγώ και ο κος Λογοθέτης, αλλά όπως μαθαίνω, δεκάδες
χιλιάδων Ελλήνων πολιτών έχουμε ζητήσει από τον Εισαγγελέα Εφετών η υπόθεση να
πάει στην Ολομέλεια του Δικαστηρίου Εφετών Αθηνών, όπως απαιτεί το άρθρο 29 του
Κώδικα Ποινικής Δικονομίας επειδή πρόκειται για ζήτημα Μείζονος Εθνικού
Ενδιαφέροντος. Ζητήματα όχι τόσο Μείζονος Ενδιαφέροντος, όπως το Βατοπαίδι και
η Siemens, πήγαν στην
Ολομέλεια.
Το ότι δηλώσατε παράσταση πολιτικής αγωγής
σημαίνει κάτι για την ουσία της υπόθεσης ή απλά τρενάρετε μια διαδικασία που
οδηγεί σχεδόν αναπόφευκτα στο κουκούλωμα;
Ζ.Γ: Η
παράσταση πολιτικής αγωγής που υποβλήθηκε, τονίζω, και από τον κο Νικόλαο
Λογοθέτη, πρώην Αντιπρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ, έγινε για δύο λόγους: (α) ικανοποίηση
άμεσης ηθικής βλάβης μας καθόσον η κα Πεδιαδίτη προσέβαλε την επιστημονική και
πανεπιστημιακή μας εντιμότητα, και (β) για στήριξη της κατηγορίας όπως
διατυπώθηκε από τον οικονομικούς Εισαγγελείς, κ.κ Πεπόνη και Μουζακίτη. Η
παράσταση πολιτικής αγωγής δείχνει την οργή και την αντίθεσή μας σε ένα άστοχο και
μάλλον προαποφασισμένο πόρισμα που διεκπεραίωσε η ανακρίτρια και που ουσιαστικά
δεν ασχολείται με το υπό εξέταση έγκλημα, αλλά αφενός διαστρεβλώνει και
αποκρύπτει τις καταθέσεις μας, όπως και τις καταθέσεις άλλων μαρτύρων, και
αφετέρου στηρίζει τα Μνημόνια και την υπερχρέωση της χώρας μας επικαλούμενο ως μαρτυρίες
τις απόψεις των κυβερνητικών πολιτικών παραγόντων που στήριξαν και βασίστηκαν στην
ψευδή διόγκωση του χρέους και του ελλείμματος και συνεπώς είχαν συμφέρον στο
να διαστρεβλωθεί το πόρισμα Πεπόνη, ακριβώς όπως έκανε η κα Πεδιαδίτη. Η
παράσταση πολιτικής αγωγής δεν τρενάρει την διαδικασία, αλλά αντίθετα, την
ενισχύει. Στην πολιτική αγωγή επιφυλασσόμαστε για περαιτέρω δικαστικές
ενέργειες. Πιστεύω ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη έχει και άλλους Πεπόνηδες που θα
σταθούν όρθιοι και αδέκαστοι. Βέβαια, οι προσπάθειες κουκουλώματος συνεχίζονται
εντονότατες γιατί πίσω από τις ψευδείς βεβαιώσεις κρύβονται δεκάδες
δισεκατομμυρίων ευρώ που βγήκαν και βγαίνουν από τις τσέπες των Ελλήνων πολιτών
και μπαίνουν στις τσέπες αχρείων, αλλά, όπως μου αντιπαρατέθηκε η κυρία
ανακρίτρια, δεν πρόκειται περί αχρείων αλλά περί «ευγενικών και αθώων κυρίων».
Πιστεύετε ότι η ανακρίτρια τρομοκρατήθηκε επειδή της είχαν σπάσει το αυτοκίνητο κι εξ
αυτού έκανε πίσω; Από ποιους λέτε να απειλήθηκε και να φοβήθηκε;
Ζ.Γ: Όταν συνέβη το γεγονός, όπως μου το ανέφερε η
κα ανακρίτρια, πίστεψα ότι την απειλούσαν και την ρώτησα γιατί δεν ζητάει
προστασία όπως δικαιούται. Μάλιστα, από την περιγραφή της, θεώρησα ότι μόνον
ξένη εταιρεία μπορούσε να κάνει τέτοιου είδους «φαντομάδικη» διάρρηξη. Τώρα
νομίζω ότι πιθανόν το γεγονός αυτό να ήταν μέρος του όλου παιγνίου της κυρίας
ανακρίτριας για να μας παραπλανήσει ότι η περίεργη συμπεριφορά της οφειλόταν σε
αφέλειά της. Βέβαια, μπορεί και να την απείλησαν διότι υπέβαλε την εξής
ερώτηση σε άλλον μάρτυρα: τι θα κάνατε αν σας απειλούσαν με την σωματική
ακεραιότητα της κόρης σας; Μπορεί όμως και να της έταξαν επαγγελματική
εξέλιξη. Ένα είναι σίγουρο: η κα Πεδιαδίτη δεν στάθηκε στο ύψος που
απαιτούσε η υπόθεση. Πάντως ακόμα διερωτώμαι τί ήθελε να αποσπάσει από εμάς;
Έχω διάφορες σκέψεις που θα τις αναφέρω στον Εισαγγελέα όταν κληθώ.
Εσείς και όσο ήσασταν στο ΔΣ της Ελληνικής
Στατιστικής Αρχής αλλά και όταν αποκαλύψατε στο πανελλήνιο το παιχνίδι που
παίχτηκε σε βάρος της χώρας μέσω της ΕΛΣΤΑΤ, δεχτήκατε απειλές ή εκφοβισμούς;
Από ποιους; Σκεφτήκατε να κάνετε πίσω;
Ζ.Γ: Δεν
δέχτηκα ανοικτές απειλές, αλλά ήμουν προσεκτική. Ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω
πίσω. Βέβαια, όπως θα θυμάστε, λόγω εμού συνέλαβαν τον κο Σπύρο Καρατζαφέρη
και έγιναν ο λόγος χειροτέρευσης της υγείας του. Επίσης έχουν διαρρήξει
επανειλημμένα το σπίτι του κου Λογοθέτη, αλλά και του κ. Στρόμπλου Διευθυντή
ΕΛΣΤΑΤ και βασικού μάρτυρα κατά Γεωργίου.
Ο κ. Σακκάς σε συνέντευξή του αναφορικά με
τις αποφάσεις δικαστικών λειτουργών, δήλωσε ότι «η Δικαιοσύνη κατέστη ουραγός του διαπλεκομένου δικομματικού πολιτικού
συστήματος για να μην πειραχθούν υψηλά πρόσωπα της πολιτικής, πρωθυπουργοί,
υπουργοί, οι οποίοι με τη σειρά τους μέσω Υπουργικού Συμβουλίου εκλέγουν και
διορίζουν τις επιμέρους ηγεσίες της Δικαιοσύνης». Το πόρισμα της κ. Πεδιαδίτη
θεωρείτε ότι εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο;
Ζ.Γ: Συμφωνώ απόλυτα με τον κο Σακκά, τον οποίο
εκτιμώ αφάνταστα, άλλωστε αυτός έχει ζήσει το Δικαστικό Σώμα από τα μέσα και
γνωρίζει τα πράγματα. Αν δεν αποκτήσουμε ανεξάρτητη Δικαιοσύνη, δεν θα
μπορέσουμε ποτέ να ορθοποδήσουμε. Πιστεύω ότι η κα Πεδιαδίτη ανήκει 100% στην
κατηγορία που περιγράφει ο κος Σακκάς. Η συμπεριφορά της ήταν περίεργη από την
αρχή, αλλά σκεφτόμουνα ότι ίσως ήταν αφελής ή πολύ αθώα και φερόταν έτσι,
τελείως μη-επαγγελματικά. Θα την είχα καταγγείλει εξαρχής, αλλά σκεφτόμουν την
περίπτωση της αθωότητάς της.
Με ανοιχτή επιστολή σας προς τον Πρόεδρο Δημοκρατίας
Κάρολο Παπούλια, στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά αλλά και στον Πρόεδρο της
Βουλής, ζητάτε την μεσολάβησή τους για
την ωμή παρέμβαση της Eurostat με την
οποία ούτε λίγο ούτε πολύ, ζητεί να μπει στο αρχείο η δίωξη του προέδρου της
ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου! Έχετε την
ψευδαίσθηση ότι οι ανωτέρω θα σας συνδράμουν; Μα, το πολιτικό σύστημα δεν
διατηρεί στη θέση του τον κ. Γεωργίου; Ο κ. Γεωργίου το πολιτικό σύστημα δεν
υπηρετεί;
Ζ.Γ: Όχι, δεν πιστεύω ότι θα μας συνδράμουν. Όμως ο
Ελληνικός λαός πρέπει να γνωρίζει αφενός ότι εμείς τους καλέσαμε να
μετανοήσουν ως άλλοι Ιωάννηδες Πρόδρομοι, και αφετέρου ότι οι αξιότιμοι
κυβερνήτες του ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, αλλά προσκυνάνε
κατά κάποιο τρόπο τους εχθρούς της Ελλάδας. Ξέρετε, πίσω από την ψευδή
διόγκωση του ελλείμματος βρίσκεται ορυχείο χρυσού, όπως από πολύ καλό γνώστη
της Ελληνικής πολιτικής νομενκλατούρας έχει πολύ σωστά επισημανθεί. Η υπόθεση
ΕΛΣΤΑΤ είναι πολύ σκοτεινή. Ένας Le Carre έχει ήδη πιάσει δουλειά.
Ο κ. Σαμαράς προεκλογικά είχε δεσμευτεί ότι
θα σύστηνε Εξεταστική Επιτροπή για το Μνημόνιο. Όχι μόνο Επιτροπή δεν σύστησε η
οποία εκ των πραγμάτων θα οδηγούσε στην υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ αλλά και τον
Παπανδρέου προστάτεψε στην σχετική ψηφοφορία στην Βουλή, αλλά και με τον κ.
Βενιζέλο συνεργάζεται στη συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Κάντε μου ένα σχόλιο.
Ζ.Γ: Μα ο κος Σαμαράς δεν διαφέρει στο ελάχιστο από
τον κ. Παπανδρέου, για να μην σας ειπώ ότι κατά την άποψή μου είναι ακόμα
χειρότερος, αν μπορεί να υπάρξει χειρότερος. Με ψέματα ο κ. Παπανδρέου υφάρπαξε
την ψήφο μας, και με ψέματα ο κ. Σαμαράς έκανε το ίδιο. Ψεύδος επάνω στο
ψεύδος. Είναι ολοφάνερο ότι ο ένας κρύβει τα άπλυτα του άλλου. Ο λαός μας λέει
«το ένα χέρι νίβει τ’ άλλο και τα δυο το πρόσωπο», δηλαδή το ορυχείο χρυσού. Και σήμερα εξακολουθούν να ψεύδονται για δήθεν
πλεονάσματα και ανάπτυξη. Ντρέπομαι για λογαριασμό τους.
--------------------------
-------------------------------------------------- --------------------------------------
ΠΩΣ
ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΗΚΕ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
«ΠΑΡΟΜΟΙΟ
ΣΧΕΔΙΟ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ, ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΑΦΡΙΚΗΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ»!
Η παρέμβαση της Eurostat, αν μη τι άλλο δείχνει ότι η όλη βρώμικη ιστορία σε
βάρος της χώρας είχε ως στρατηγείο την Eurostat με συνεργάτες την ηγεσία της χώρας μας και τον
επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ. Μιλάμε δηλαδή για εθνική-εσχάτη προδοσία κυρία Γεωργαντά;
Ζ.Γ: Θα
έλεγα υπερεσχάτη προδοσία. Δεν έχει
ξανασυμβεί κάτι τέτοιο παρά μόνο στις δικτατορίες της Αφρικής. «Τρώνε
ωμό κρέας», όπως λένε μερικοί Πανεπιστημιακοί συνάδελφοί μου. Έχω γράψει ένα
κειμενάκι εδώ και μερικές μέρες και θα σας το στείλω. Πρόκειται για την σύντομη
περιγραφή ενός πρωτοφανούς ηθικού ξεπεσμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και της Ευρωπαϊκής
Στατιστικής Υπηρεσίας, της Eurostat.
Ο τίτλος που έδωσα στο κειμενάκι αυτό είναι «Ο Ηθικός Ξεπεσμός της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: Βρωμύλα Κόλπα συγκάλυψης
της εγκληματικής διόγκωσης του ελλείμματος 2009 διά στόματος του θλιβερού κ.
Σεμέτα». Ο Σεμέτα είναι ένας από τους Ευρωπαϊκούς Επιτρόπους.
Επειδή πολύς κόσμος μπορεί να μην γνωρίζει
ή να μην διανοείται τo σχέδιο που
παίχτηκε από την Eurostat, μπορείτε
να μας περιγράψετε με λίγα λόγια τι έκαναν και με ποιο τρόπο έβαλαν την Πατρίδα
μας στα δεσμά των Μνημονίων, η Eurostat με την κυβέρνηση
Παπανδρέου;
Ζ.Γ: Οι
αχρείοι αυτοί κύριοι, μετά από υπόδειξη του επίορκου πρώην Υπουργού
Οικονομικών, κ. Παπακωνσταντίνου, έδωσαν εντολή στον πρόεδρο της ΕΛΣΤΑΤ κ.
Γεωργίου, ένα άτομο τελείως άσχετο από την στατιστική μεθοδολογία των Εθνικών
Λογαριασμών, να κάνει τα εξής:
(1) Να
ονοματίσει όσες οικονομικές μονάδες μπορεί ως ΔΕΚΟ και στην συνέχεια να
μεταφέρει τις μονάδες αυτές μαζί με τις ΔΕΚΟ από τον τομέα που ανήκαν όλα τα
χρόνια πριν το 2009 και να τις «ρίξει» στον τομέα της Γενικής Κυβέρνησης,
δηλαδή στο δημόσιο. Αυτό σημαίνει ότι 18 δισεκ. ευρώ ρίχτηκαν στο δημόσιο χρέος,
δηλαδή στην πλάτη μας.
(2) Πολλές
από αυτές τις μονάδες ή εταιρείες δεν ικανοποιούσαν τα κριτήρια και κυρίως το
πιο εύκολο να δικαιολογηθεί στο κοινό, δηλαδή το κριτήριο του 50% που σημαίνει
ότι, σύμφωνα με το λεγόμενο Ενωσιακό Δίκαιο, τα έσοδα από τις πωλήσεις των
εταιρειών αυτών έπρεπε να καλύπτουν τουλάχιστον το 50% του κόστους τους. Επειδή όμως τα έσοδα κάλυπταν πάνω από το 50%
του κόστους των εταιρειών αυτών, ο κ. Γεωργίου μετέτρεψε με
στατιστικές-λογιστικές αλχημείες τα έσοδα των μονάδων αυτών, κυρίως συγκοινωνιακών,
σε κόστος, έτσι ώστε να ικανοποιείται το κριτήριο του 50%. Και μετά πήρε τα
χρέη των μονάδων αυτών και τα έριξε στο δημόσιο χρέος.
(3) Επειδή
το ΔΣ έκανε ενοχλητικές ερωτήσεις, φρόντισαν οι αχρείοι αυτοί Ευρωπαίοι,
διαμέσου του Γεωργίου, Παπακωνσταντίνου, Παπανδρέου και Βενιζέλου να καταλύσουν
τις δημοκρατικές διαδικασίες καταργώντας το ΔΣ, αλλάζοντας τα καθ’ ύλην στελέχη
της ΕΛΣΤΑΤ με αχυρανθρώπους τους, και μετατρέποντας την ΕΛΣΤΑΤ σε
Αρχή-Ενός-Προσώπου την οποία έλεγχαν και συνεχίζουν να ελέγχουν πλήρως.
(4) Με
στατιστικές-λογιστικές αλχημείες που υπαγορεύτηκαν από την Eurostat και την Ευρωπαϊκή
Επιτροπή ο κ. Γεωργίου έριξε στο δημόσιο χρέος του 2009 συνολικά 28 δισεκατ.
ευρώ. Ταυτόχρονα υποεκτίμησε κατά 30% το ΑΕΠ (Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν).
Οι αλχημείες αυτές είχαν ως αποτέλεσμα την εκτόξευση του δημοσίου ελλείμματος
ως ποσοστού του ΑΕΠ από το 3,9% στο 15,6%.
Ποια είναι η Eurostat κύριε Λογοθέτη; Ποια μέλη την απαρτίζουν; Εσείς
αναφέρατε τις αντιρρήσεις σας σε αυτούς για τον τρόπο υπολογισμού του ελλείμματος;
Τι εντύπωση αποκομίσατε;
Ν.Λ: Η Ευρωπαϊκή Στατιστική Υπηρεσία (Eurostat) είναι ένας πλήρως μη δημοκρατικός οργανισμός, όπως και τα περισσότερα όργανα της ΕΕ. Μέχρι τον Σεπτέμβριο 2012 η Eurostat είχε ΔΣ που ασκούσε κάποιο δημοκρατικό έλεγχο. Όμως με νέα νομοθετική ρύθμιση το ΔΣ καταργήθηκε και η Eurostat είναι υπό τον πλήρη έλεγχο του Γερμανού Γενικού της Διευθυντή, κ. Ράντερμάχερ. Εκτός από τον κ. Ράντερμάχερ, η Eurostat περιλαμβάνει σήμερα 53 άτομα σε υψηλές θέσεις μεταξύ των οποίων τέσσερεις Έλληνες. Διαθέτει επίσης ένα μεγάλο αριθμό υπαλλήλων και συνεργαζόμενων Γραφείων. Ιδιαίτερα τα υψηλών θέσεων άτομα, και όχι μόνον αυτά, πρέπει να έχουν συστάσεις από τις κυβερνήσεις των χωρών-μελών. Εξάλλου, η ΕΕ έχει δημιουργήσει έναν κυκεώνα ομάδων εργασίας και Επιτροπών πολλές από τις οποίες ασχολούνται με θέματα στατιστικής μεθοδολογίας. Η κάθε Εθνική Στατιστική Υπηρεσία, όπως είναι η ΕΛΣΤΑΤ, αποστέλλει ειδικευμένους εμπειρογνώμονες για να συμβάλουν στα αποφασιζόμενα. Ο κ. Γεωργίου στέλνει σε βασικές ομάδες τους δικούς του αχυρανθρώπους και ποιός ελέγχει αν οι άνθρωποι αυτοί έχουν τις γνώσεις και τί πραγματικά προτείνουν για την χώρα μας και πόσο μας στοιχίζουν; Στην ιστοσελίδα της ΕΛΣΤΑΤ ποτέ δεν έχουν αναρτηθεί ποιά άτομα πάνε στις ομάδες αυτές και τι προτάσεις κάνουν.
Κύριο καθήκον της Eurostat, η οποία διοικητικά υπάγεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν), είναι η αξιολόγηση των συλλεγόμενων στοιχείων από τις Εθνικές Στατιστικές Υπηρεσίες, η διερεύνηση της αξιοπιστίας τους και η επιβεβαίωση ότι εφαρμόζονται οι Ευρωπαϊκοί Κανονισμοί, στην προκειμένη περίπτωση το Ευρωπαϊκό Σύστημα Λογαριασμών (ESA95). Δυστυχώς η Eurostat , ιδιαίτερα υπό την Διεύθυνση του Γερμανού Γουώλτερ Ραντερμάχερ, έχει παρερμηνεύσει τα καθήκοντά της στα Ελληνικά δρώμενα παίζοντας τον ρόλο διατάζοντος Δικτάτορα επί του Ελληνικού Στατιστικού Συστήματος. Ο ρόλος της αυτός, όπως και το γιατί αποφάσισε για την Ελλάδα να παραβιάσει τα πιο βασικά κριτήρια του Ενωσιακού Δικαίου, ESA95, και να διογκώσει υπερβολικά το έλλειμμα του 2009 θα πρέπει να διερευνηθούν δικαστικά.
Εκφράσαμε και συνεχίζουμε να εκφράζουμε τεκμηριωμένα τις αντιρρήσεις μας για τον τρόπο υπολογισμού του ελλείμματος, όχι μόνον στην ηγεσία της Eurostat, αλλά και στις διάφορες Επιτροπές της και ιδιαίτερα στους υπεύθυνους του Διεθνούς Στατιστικού Ινστιτούτου στο οποίο συμμετέχουν ενεργά ανώτερα στελέχη της Eurostat. Τα διεθνή συνέδρια του Ινστιτούτου αυτού δυσφημίζουν την χώρα μας ενώ αποκλείουν από κάθε συζήτηση την παράθεση των απόψεών μας, ταυτόχρονα παρεμβαίνοντας και πιέζοντας προκλητικά με επιστολές την Ελληνική κυβέρνηση για να θέσει την υπόθεση της ΕΛΣΤΑΤ στο αρχείο. Σημειώνω ότι η Eurostat διαθέτει μάλιστα μελέτη του κ. Νικολάου Στρόμπλου, του ακουσίως απομακρυνθέντος Διευθυντή Εθνικών Λογαριασμών της ΕΛΣΤΑΤ, για την υποεκτίμηση του ΑΕΠ που συντελεί στην παραπέρα ψευδή διόγκωση του ελλείμματος. Αλλά όπως φαίνεται οι γραφειοκράτες αυτοί κωφεύουν άθλια ψευδόμενοι. Δεν είναι λογικό ότι αυτή η συμπεριφορά τους δείχνει ότι δεν είναι σε θέση να τεκμηριώσουν την εφαρμογή των κριτηρίων του Ενωσιακού Δικαίου, ESA95; Τα δικαστήρια τα φοβούνται μόνον οι ένοχοι.
Ο τρόπος με τον οποίο ενήργησε η Eurostat δεν
θυμίζει μαφιόζικη οργάνωση οικονομικών δολοφόνων; Τι σόι οργανισμός είναι η Eurostat που μπορεί
να μπαίνει πάνω από ολόκληρο ελληνικό κράτος και πάνω από 10 εκατομμύρια
Έλληνες; Άλλος τρόπος δεν υπάρχει να καταγγελθεί η Euostat εάν η ελληνική κυβέρνηση πάει για κουκούλωμα
την υπόθεση;
Ν.Λ:
Έχετε δίκιο και συμφωνώ με τους
χαρακτηρισμούς σας. Η Eurostat είναι κατά την άποψή μου ένας από τους εκφραστές της ξένης
κυριαρχίας στην χώρα μας. Αρκεί να διαβάσει κανείς την Ετήσια Έκθεσή της
(γραμμένη μόνο στα Αγγλικά και χωρίς την υπογραφή της) που έχει αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του Υπουργείου Οικονομικών.
Όσον αφορά την τελευταία σας ερώτηση, έχουμε ξεκινήσει συνεργασία με την
ομάδα του Ευρωβουλευτή αξιότιμου κ. Χουντή για την υποβολή Αναφοράς στην
Ευρωβουλή με το αίτημα της ζωντανής αντιπαράθεσης μεταξύ ημών και της Eurostat ενώπιον της
Ευρωβουλής, ή Ειδικής Ομάδας της, επί του ζητήματος της ψευδούς βεβαίωσης
αλλοιωμένων εκ προθέσεως στοιχείων του χρέους και του ελλείμματος της χώρας μας
το 2009. Πιστεύουμε ότι μόνον η Ελληνική Δικαιοσύνη και η δημόσια ανοικτή
αντιπαράθεση σε Ευρωπαϊκό επίπεδο μπορεί να ρίξει φώς στο έγκλημα που διαπράχτηκε
σε βάρος μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου