Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ Ο ΚΩΣΤΕΤΣΟΣ. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΝΙΚΗ ΟΠΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ

Σας έλειψε το...παλληκάρι; Όπως αναφερει το fthis.gr ο Βασίλειος Κωστέτσος μεταφέρθηκε σε γνωστό θεραπευτήριο των βορείων προαστίων έπειτα από έντονα συμπτώματα κόπωσης που εμφάνισε λόγω του βεβαρημένου από υποχρεώσεις προγράμματός του. Προσέξτε: Βεβαρυμένο πρόγραμμα και υποχρεώσεις. Κάποιοι άνθρωποι εργάζονται αδιαλείπτως ενώ άλλοι δεν έχουν δουλειά. Μπράβο στο παλληκάρι, αλλά το παράκανε. Όμως ο ...μάγκας έκανε σόου τη νοσηλεία του μια και όπως αναφέρεται... απαθανάτισε στιγμές του μέσα από το νοσοκομείο και τις ανήρτησε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Ο άνθρωπος τόση υπερκόπωση έπαθε και τέτοια αδιαθεσία ένιωσε ώστε είπε να ανεβάσει στο διαδίκτυο τα βάσανά του!!!  Μοιράστηκε, λένε, με τους followers του στιγμές από την νοσηλεία του.Πόσους followers έχει ρε παιδιά το...παλληκάρι; 

Ο Βασίλειος Κωστέτσος έγραψε χαρακτηριστικά στον λογαριασμό του στο facebook:
Βασίλειος Κωστέτσος

1 σχόλιο:

  1. ΕΛΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ,ΤΟ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΣΑ. ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ;
    ΑΠΑΠΑ ΣΕ ΓΛΩΣΣΟΦΑΓΑΝ ΟΙ ΚΑΡΑΚΑΞΕΣ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ. ΣΑΝΤΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ.ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΗΣ, ΛΑΤΣΟΣ ΕΙΣΑΙ.
    ΤΣΕΤΟΥΛΑ ΘΑ ΑΝΑΡΡΩΣΕΙΣ ,Ε ; ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΓΚΟΥΝΙΩΤΑΣ ΤΗΣ ΜΕΛΠΩΣ,ΤΗΣ ΛΟΥΜΠΙΝΙΑΣ ΤΗΣ ΤΖΕΣΙΚΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΥΓΚΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΜΟΛΙ ΠΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΖΙΒΙΤΖΙΛΟΥ .
    ΨΑΜΟΣΚΕΛΟΥ Η ΤΖΕΣΙΚΑ ,ΕΙΧΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΚΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΝΑ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΛΗΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΝΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΑΡΓΑΡΟΤΕΚΝΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟ ΣΤΗ ΣΑΛΑΜΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΣΤΟ FERRY ΒΟΑΤ.
    ΜΠΗΚΕ ΣΤΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΑΜΑ Ο ΘΕΟΛΑΤΣΟΣ.
    ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΡΛΑ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ,ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕ ΣΤΟ ΡΟΣΟΛΙΜΑΝΤΕ, ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΑΚΙΡΟΠΙΠΙΖΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ . ΤΙ ΣΕΡΜΕΛΑ ΗΤΑΝ ΑΥΤΗ ! ΕΙΔΑ ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΪ.ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΤΕΣ Ο ΣΟΛΝΤΑ.ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΛΛΑ ΤΙ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ; ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΗΡΑ ΧΟΡΧΟΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗ ΜΟΥ,ΦΛΟΚΑΡΕ ΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΦΛΟΚΙΑ ΡΟΜΑΝΟΦ.
    ΑΝΤΕ ΣΕ ΚΟΝΤΡΟΣΟΛΑΡΩ ΤΩΡΑ ΠΑΝΤΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΛΑ.
    ΠΑΩ ΓΙΑ ΣΟΥΣΕΛ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΝΕΣΕΤΕ,

    "ΝΕΛΑ ΚΑΝΕΛΛΑ"


    ΑπάντησηΔιαγραφή